Pilihan di tangan anda :)


Bismillahirrahmanirrahim. In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.

Salam'alaik :)


Kalau anda pernah terbaca entry sebelum ini .. Saya ada  join contest anjuran Nabila Medan ...
Jadi,sekarang contest nya dah bermula :)
Nak join contest juga , klik Contest Header Sempoi by Nabila Medan.

Jadi , di sini ..apa yang saya lakukan ialah ikhtiar .. nak berjaya kan kena ada D.U.I.T .
Doa,Usaha,Ikhtiar,Tawakal .

Jadi,saya sedang berusaha dan berikhtiar..insyaAllah :)

Kalau anda rasa nak LIKE/Vote header saya ..jom Like ramai-2 ..

Cara Nak Mengundi :
1. Like Pages NabilaMedan Punye blogspot 
2. Like Header Pilihan Anda

Kalau rasa nak Like header saya , Klik Header Beyond To The Infinity .

By the way , tiada paksaan atau rayuan di sini .. kalau anda rasa macam , "eh , aku nak like la header dia."
Silakan , amatlah dialu-alukan ..

Tapi,kalau rasa macam," eh-2 .. header ni biase-2 je ..tak mo ahh !"
pun x pe ..
Saya ulang , tiada paksaan . :)
Just free .. bebas !

Seperti agama Islam juga ,
Tiada paksaan dalam Agama .

Kalau anda rasa , anda nak peluk Islam ..datang lah ! Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Pengasih .
Lihat ! Islam Itu Mudah ...

Jadi , ini header saya ...













*Pilihan di tangan anda*

Akhir kalam , terima kasih atas jasa baik anda ..Jazakallah ..

3 comments:

misz sheyla said...

skang tak boleh bukak fb..nanti dh boleh bukak kite like ok :)

http://www.facebook.com/pages/Miszsheylas-Closet/405042656188263