Simple giveaway


    Tarikh bermula dari 25/3/2013 hingga 13/4/2013

Kelebihan blog ini ?

Bismillahhirrahmanirrahim ... 
Maafkan saya , terlebih dahulu . Sebenarnya,saya sendiri tidak nampak di mana 
kelebihan blog saya.Kerana terlalu banyak blog yang telah diwujudkan dan 
blog-blog mereka serta blog pihak penganjur dan penaja juga lebih hebat daripada blog ini .
Saya menubuhkan blog ini kerana Minat dan menjadikannya sebagai medium dakwah .
Moga ada yang terketuk hatinya , apabila membaca post-2 yang berkenaan .
Tidak dinafikan ramai yang telah menggunakan blog sebagai medium dakwah.
Tahniah , saya ucapkan .
Semoga Allah melihat usaha kecil kita ini . InsyaAllah .
Subhanallah walhamdulillah lailahaillallah wallahuakbar.

Nur Mahirah
1816
050413
Kedah

Malaysia.






4 comments:

✿ MiszNoni ✿ said...

dari GA yang sama . done follow . jemput singgah :)

http://misznoni.blogspot.com/2013/04/simple-giveaway.html

Izza Sakura said...

Wjib like sni https://m.facebook.com/ButikSyafiqahSofeaIi?m_sess&__user=100004044335999