Dear No One



*fortunately, i dont believe in human being anymore.*



I like being independent
Not so much of an investment
No one to tell me what to do


I like being by myself
Don't gotta entertain anybody else
No one to answer to



But sometimes I just want somebody to hold
Someone to give me their jacket when it's cold
Got that young love even when we're old



Yeah, sometimes I want someone to grab my hand
Pick me up, pull me close, be my man
I will love you 'til the end



So if you're out there I swear to be good to you
But I'm done lookin' for my future someone
'Cause when the time is right you'll be here,
But for now, dear No One,
This is your love song
Ooh, oh, oh



I don't really like big crowds
I tend to shut people out
I like my space, yeah



But I'd love to have a soul mate
And God'll give him to me someday
And I know it'll be worth the wait,
Oh



Dear No One, no need to be searchin', no
Dear No One.
Dear No One.
Dear No One, this is your love song ❤️

L.i.f.e


Bila orang cakap sesuatu yg menyakitkan hati hang, lupakan..
Jangan simpan. jangan biar bara dendam wujud dalam diri.
Bila orang nak blah dari hidup hang, izinkan dia. Lepaskan..
Jangan ditahan. sebab yang rasa sakit tu hang ja. 
orang yg nak blah tu takdak rasa apa pun. 
Jangan biarkan luka yang sedia ada makin parah.
Luka yang sedia ada tu pun takpasti bila akan sembuh..

Malam nangis macam takdak hari esok. 
Esok bangun dan jalani hari macam takdak apa yg berlaku.
Moga Allah pinjamkan kekuatan ni sampai habis nyawa :’) ^_^

Biar lah apa pun orang buat kat kita. 
1 hari nanti depa pun akan dapat habuan depa jugak.
Anggap yang sekarang ni habuan diri sendiri. 

Dan akhirnya belajar merelakan. pasrah. 
berusaha lupakan segalanya.
Sakit sangat bila terkenangkan.. dalam hati tuhan ja yg taw.

Kalau orang ikhlas dengan hang, orang takkan layan hg macamtu
Kalau orang anggap hang manusia, orang takkan layan hg mcm hg takdak perasaan.
Kalau orang sayang hang, orang takkan cakap macam2 yg buat hg terluka.

Alhamdulillah, dah serik. nak pi, pi lahh. sekali sekala terkenang tu, nangis lah. tak salah pun nangis. manusia kannn. Learn and move forward.

Ustaz Ebit cakap, kita hidup cari redha Allah❤️ biar lah manusia buat apa pun kat kita. 
Yang penting kita buat apa yg Allah redha. belajar dari kesilapan. belajar dari masa lalu.
what doesn’t kill you make you stronger, girl🔥. 
it tooks me likely four years to understand all the things and letting go. pheeww~


“IF YOU FIND ANY DIFFICULTIES,
 ITS JUST A PROCESS.”-💕
walaupun takpasti berapa lama proses tu, this will always be my favourite quotes ever..  panjang lagi sebenarnya, i amik yg ni je lah eh. 😊





Harus Terpisah

Sendiri... sendiri ku diam... diam dan merenung
Merenungkan jalan yang kan membawaku pergi
Pergi tuk menjauh, menjauh darimu
Darimu yang mulai berhenti
Berhenti mencoba, mencoba bertahan
Bertahan untuk terus bersamaku

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba 'tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

Bayangkan... bayangkan ku hilang, hilang tak kembali
Kembali untuk mempertanyakan lagi cinta
Cintamu yang mungkin, mungkin tak berarti
Berarti untuk ku rindukan

Ini harusnya kita coba saling melupakan
Lupakan kita pernah saling bersama


pesanan penaja : Kalau sebelah pihak ja yang terhegeh-hegeh
dan beria-ria nak relationship tu pegi jauh in a halal mode, LUPAKAN je lah.