Kesekian kali ?

Assalamualaikum .. 



Setelah lama menyepikan diri , daku kembali menaip disini .. Hurm , mood tengah UP nak join GiveAway .. Agak lama tak join .. Rindu rasa hati nak terima hadiah .. ehehe ~

Sejak dua menjak ni agak busy dengan kehidupan sebagai seorang Calon SPM .. Bulan 9 hari tu Percubaan SPM dah settle . Result dah keluar .. Alhamdulillah 

Sekarang ni , tengah struggle untuk menghadapi SPM sebenar ..
Tusyen sekolah + tusyen luar .. Memang agak busy bila hari sekolah .. Hari - hari cuti pun busy jugak , dengan kerja sekolah dan tusyen ... Mungkin , ini dinamakan pengorbanan belajar . Hoho ..

Apa-apa pun , tetap cari masa untuk hiburkan hati dan hilangkan stress .. Waktu-2 kemuncak macam ni , Cikgu selalu pesan jangan STRESS .. Bahaya kalau stress .. tak pasal-pasal hilang habis segala ilmu yang dipelajari . Otak jammed ..  Nauzubillah ~

Moga Allah permudahkan segala urusan kita dan berikan keputusan yang terbaik . insyaAllah 

P/s : Dah-2,tak yah duk cerita panjang-2 .. jom pi join GA

4 comments:

ubai ismail said...

good luck for your SPM..buat btul2 tau.. sbb result SPM boleh pakai smpai bila2 tau..jgn stress..

:)

Nur Mahirah said...

@ubai ismail Terima kasih atas nasihat dan dorongan .. InsyaAllah :) no stress-2 .